Tuesday, February 8, 2011

SkinCare Class bersama geng Kemasik..

Kali ni saya buat SCC bersama akak dan adik2 dari Kemasik Kemaman..tapi SCC ni pada 03.02.11 jam 12 tengah hari...malam sebelum tu saya terima kal daripada Ila (wife my hby's friend) nak datang umah saya..so, on jer..lagipun pagi tu saya tak keje kan..

jom kita layan pic..
sesi pengenalan



wajah dilumur mask..bibir pun di 'mask' gak taw

ila..mask f2

k.mah..mask f1

ruhil..mask f2
ni selepas menggunakan lip mask n lip balm..bibir terasa lembut dan licin..tak der lagi bibir yang kering dan kusam selepas penggunaan yang kerap.




ni plak mereka menggunakan satin's hand pampering set...dalam pic tak nampak sangat kesan ketara..tapi mereka memuji tangan sangat lembut selepas menggunakan set satin tu





kebiasaan SCC mengambil masa lebih kurang 2 jam..best taw sebab dorang semua sporting2 belaka..ni plak pic selepas mereka mekap2..bukan setakat facial jer..dalam SCC ni saya menitik beratkan permainan warna..hehe..mekap diri sendiri..



mekap simple jer..yang penting mereka tahu produk Mary kay memang besttt...

No comments:

Post a Comment