Sunday, February 6, 2011

SkinCare Class ( SCC ) bersama guru taska

Pada 01.02.11 jam 09.00 pm julung2 kali nya saya mengadakan SkinCare Class untuk guest saya iaitu cikgu taska Seri Chukai..hanya 2 orang yang terlibat..ramai2 saya tak boleh nak fokus plak..hehe..
sesi pengenalan


me,..as a Beauty Consultant



Sesi kelas bermula,
begitu tekun..

masker tapi wat sebelah jer..

lip mask..pic selepas bibir lebih segar dan licin

lip mask & kemudian disapu lip balm..

setelah apply foundation -Medium Coverage Foundation
Setelah kelas tamat saya mendapat feedback daripada mereka mengatakan muka mereka lebih segar dan tegang..penjagaan bibir juga sangat best!! kerana serta merta bibir yang kering dan kusam menjadi lebih segar dan licin..penjagaan bibir ini jika dibuat secara rutin lama-kelamaan bibir akan pinky kay!..foundation juga sangat best sebab terasa ringan dan pastinya lain dari yang lain...

Okeh, saya berterima kasih pada cikgu2 yer sebab sudi jadi guest saya pada malam tersebut...

No comments:

Post a Comment